Companii

Heineken a fost pe plus în România în primul trimestru

Heineken a fost pe plus în România în primul trimestru

Foto: Adrian Stoicoviciu

Autor: Ioana David

20.04.2011, 14:38 46

Producătorul olandez de bere Heineken a înregistrat vânzări încreştere în primele trei luni ale acestui an pe piaţa locală,potrivit unui raport publicat astăzi de companie. În document nu seprecizează care a fost procentul cu care vânzările s-au apreciat.În Europa Centrală şi de Est, volumele Heineken au mai crescut înBelarus, Austria, Germania şi Serbia, însă au fost mai reduse înPolonia şi Grecia.

Compania are în România branduri precum Golden Brau, Ciuc şiBucegi iar anterior a anunţat o creştere de 7% a cifrei de afaceriîn 2010, la 1,2 miliarde de lei brut (267 milioane de euro), întimp ce vo­lu­mele vândute s-au majorat cu 6% faţă de 2009.

Pe de altă parte, cifra de afaceri netă a companiei a fost de934 milioane de lei (222 milioane de euro), diferenţa dintrevânzările brute şi cele nete fiind reprezentată de acciză.

Evoluţia producătorului s-a bazat pe brandurile Ciuc Premium şiBucegi, iar din aprilie va importa şi alte mărci internaţionale dinportofoliul grupului, în număr de opt: Amstel, Birra Moretti,Krusovice, Foster's, Murphy's, Strongbow, Sol şi Desperados.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO