Companii

Gabriela Stănică, head of IT, Carrefour: Clienţii nu îşi mai doresc să stea la coadă. Casele self-checkout limitează şi interacţiunile din magazin. Carrefour a lansat în 2020 primul hipermarket ce are doar case self-checkout, este vorba de magazinul din Sfântu Gheorghe, judeţul Covasna

Retailerii mari au pariat pe digitalizare încă de acum câţiva ani, însă în pandemie investiţiile în tehnologie au continuat dat fiind că acest fenomen mondial – criza sanitară - a accelerat o serie de procese ca urmare a apa­riţiei de noi nevoi şi a schimbării comportamentului de consum. 

„Digitalizarea la Carrefour este despre identificarea, adoptarea şi implementarea noilor tehnologii“, spune Gabriela Stănică, head of IT, Carrefour.

Ea aminteşte despre investiţii în infrastructură, în back-ofice şi online.

Grupul are local circa 370 de magazine, atât hiper­mar­keturi (sub brandul Carref­our), cât şi supermar­keturi (Carrefour Market), maga­zine de proximitate (Express) şi de unităţi de tip cash&carry (Supeco).

 

Citește continuarea pe zfcorporate.ro

Companii - care are si subcategorii
AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.