Companii

Pariul pe franciză în comerţul modern: Metro şi Profi accelerează dezvoltarea cu ajutorul partenerilor. Carrefour şi Mega Image stau în expectativă. Patru dintre cei zece jucători din comerţul modern local au pariat pe o formă de franciză, indiferent de numele pe care îl poartă acest tip de contract

ANALIZĂ

Pariul pe franciză în comerţul modern: Metro şi Profi...

Autor: Cristina Roşca

01.06.2021, 20:20 3200

Dezvoltarea prin parteneri permite retailerilor o expansiune mai rapidă ♦ Pentru francizaţi însemnă dezvoltarea – cel puţin uneori - a unei afaceri pe care o primesc la cheie ♦ Mai mult, ei au avantajul că intră în piaţă cu un brand cunoscut şi beneficiază de forţa de negociere a marilor comercianţi cu furnizorii.

Metro Cash & Carry şi Profi accelerează dez­­voltarea prin in­ter­mediul fran­ci­ze­lor LaDoiPaşi şi Agent în perioada ur­­mătoare, în timp ce Carrefour – cu seg­mentul Express – şi Mega Image – cu Shop & Go – sunt în ex­pectativă, conform datelor ZF din piaţă.

În prezent, toate cele patru reţele au cumulat peste 2.000 de unităţi operate prin intermediul partenerilor.

„O direcţie bună în piaţă au fran­cizele, care au explodat, fie că vorbim de LaDoiPaşi sau de Profi Agent“, spu­­nea recent Că­tă­lina Aldea, con­sultant şi ma­naging part­ner la Aldea Con­sulting. Ea are o ex­perienţă vastă în co­merţul mo­dern unde a lucrat îna­inte de a-şi deschide pro­pria firmă de consul­tanţă în retail.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO