Companii

Fondatorii Exit by Choice şi Clinicile Dentare Dr. Leahu lansează un proiect de educaţie antreprenorială dedicat specialiştilor din domeniul sănătăţii şi îngrijirii orale

Fondatorii Exit by Choice şi Clinicile Dentare Dr. Leahu...

Autor: Cristina Bellu

20.02.2023, 09:17 299

Dan Berteanu, fondatorul Exit by Choice, startup care pregăteşte antreprenori şi businessuri pentru un exit de succes, împreună cu Ionuţ Leahu, fondatorul Clinicilor Dentare Dr. Leahu, lansează pe piaţa locală un proiect de educaţie antreprenorială dedicat specialiştilor din domeniul sănătăţii şi îngrijirii orale.  

Iniţiativa urmăreşte să aducă plusvaloare clinicilor stomatologice româneşti cu scopul exitului, într-o industrie care „este una dintre cele mai mari oportunităţi pe care le are România de a crea valoare adăugată economică şi bunăstare individuală”, precizează Dan Berteanu, care a devenit şi primul român certificat în metodologia The Value Builder System™, după absolvirea unui program internaţional de pregătire de 9 luni. 

Validată statistic de 65.000 de antreprenori şi businessuri la nivel internaţional, metodologia The Value Builder System™, care stă la baza programului, lucrează pe două dimensiuni: atât pe cea a creşterii valorii de piaţă a businessului şi pregătirii lui pentru un potenţial exit, cât şi pe cea care vizează pregătirea antreprenorului pentru exit.

„Domeniul serviciilor stomatologice are nevoie de putere şi reprezentativitate, iar singura direcţie este de a ne consolida şi de a creşte împreună, ca o comunitate. Este din ce în ce mai greu să fii şi medic şi antreprenor astăzi din cauza numeroaselor schimbări legislative şi fiscale, iar toate acestea sunt limitări pentru dezvoltare. Industria noastră poate creşte prin susţinerea programelor de pregătire pentru medicii şi antreprenorii din domeniu şi apoi prin unirea punctelor forte individuale şi prin colaborare”, spune Ionuţ Leahu, CEO şi fondator Clinicile Dentare Dr.Leahu.

Prima etapă din proiect este o evaluare iniţială concepută să determine potenţialul de vânzare al unui business şi să ajute antreprenorii din domeniu să conştientizeze ce anume îi determină valoarea. Ulterior, prin conţinut educaţional, instrumente de planificare strategică, software de planificare şi monitorizare a progresului, dar şi prin sesiuni de Q&A lunare, antreprenorii sunt ghidaţi să lucreze sistematic la cei opt vectori de creştere a valorii unui business, vectori pe care orice investitor sau cumpărător îi apreciază şi îi urmăresc.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO