Companii

Băcăniile câştigă teren şi „adepţi“ odată cu pandemia: Este un concept modern, diferit de ce era în trecut. Sunt afaceri de familie, în care găseşti reţete proprii, moştenite din generaţii

Băcăniile câştigă teren şi „adepţi“ odată cu...

Autor: Alina-Elena Vasiliu

20.05.2021, 18:55 213

♦ În ultimii ani, a crescut interesul pentru produsele sănătoase, iar băcăniile şi magazinele specializate au fost cele care au promovat aceste produse, chiar dacă uneori efortul de a le comercializa a fost foarte mare, fiind produse mai scumpe şi de nişă.

Băcăniile şi prăvăliile încep să formeze un nou trend pe piaţa comer­ţului local, aducând laolaltă producători locali mici şi mari care îşi dau întâlnire, ca un manifest al dorinţei lor de a ajunge mai aproape de clienţi, scrie revista săptămânală Business Magazin.

„Am vrut să venim în piaţă cu produse făcute cum se făceau odată. Am apelat la pro­du­cători locali şi vom lucra în viitor tot cu producători locali, dar dorinţa clien­ţilor este să facem chiar noi o parte din produse“, îşi explică demersul Adriana Furdui, o antre­prenoare care a deschis chiar în această primă­vară Băcănia lu’ Furdui, pe bule­vard­ul Decebal din Bu­cureşti.

Familia Furdui a investit 110.000 de euro pentru a des­chi­de spaţiul şi ia deja în con­siderare să investească mai departe într-o secţie de preparare a unor produse proprii.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO