♦ În ultimii ani, a crescut interesul pentru produsele sănătoase, iar băcăniile şi magazinele specializate au fost cele care au promovat aceste produse, chiar dacă uneori efortul de a le comercializa a fost foarte mare, fiind produse mai scumpe şi de nişă.
Băcăniile şi prăvăliile încep să formeze un nou trend pe piaţa comerţului local, aducând laolaltă producători locali mici şi mari care îşi dau întâlnire, ca un manifest al dorinţei lor de a ajunge mai aproape de clienţi, scrie revista săptămânală Business Magazin.
„Am vrut să venim în piaţă cu produse făcute cum se făceau odată. Am apelat la producători locali şi vom lucra în viitor tot cu producători locali, dar dorinţa clienţilor este să facem chiar noi o parte din produse“, îşi explică demersul Adriana Furdui, o antreprenoare care a deschis chiar în această primăvară Băcănia lu’ Furdui, pe bulevardul Decebal din Bucureşti.
Familia Furdui a investit 110.000 de euro pentru a deschide spaţiul şi ia deja în considerare să investească mai departe într-o secţie de preparare a unor produse proprii.