Business Internaţional

Paris 2024: Cele mai digitalizate Jocuri Olimpice din toate timpurile

Paris 2024: Cele mai digitalizate Jocuri Olimpice din...

Autor: Rafael Hekman

24.03.2024, 17:20 21

Date din raportul „Paris2024" realizat de platforma de marketing digital Kolsquare susţin că Jocurile din acest an vor fi cele mai digitalizate Jocuri din istorie. Interacţiunile dintre atleţi, fani şi publicul larg pe mai multe reţele şi platforme sociale dezvăluie date şi recorduri nemaiîntâlnite 

„Modul în care vom consuma aceste jocuri va fi foarte diferit de modul în care le-am consumat în trecut. Vom urmări competiţiile prin streaming şi prin intermediul reţelelor. Îi vom vedea pe sportivi spunându-şi poveştile în social media mai mult ca niciodată, iar acest lucru este fantastic pentru branduri", spune Ana Moyano, social strategist la Kosquare şi la portalul Puromarketing.

Dacă înainte sportul era un eveniment în familie sau în grup, cu prietenii, o competiţie (meciul echipei naţionale de fotbal, cursa de 100 de metri...), acum toată lumea are dispozitiul său şi consumă ce vrea, când vrea, prin streaming sau platformă.

Datele confirmă că consumul de televiziune este în scădere exponenţială. 3,5 milioane de persoane au urmărit Rio 2016, 3,02 milioane au urmărit Londra 2012. Tokyo 2020 rămâne special din cauza pandemiei, care a forţat schimbări prognozate peste 10 sau 20 de ani să se întâmple brusc.

De aceea, potrivit Puromarketing, 64% din Jocurile de la Tokyo au fost consumate prin intermediul platformelor şi online. Datele privind interacţiunile digitale ale Jocurilor au fost pur şi simplu spectaculoase şi au demonstrat teoria conform căreia scenariul s-a schimbat: 6,1 miliarde de interacţiuni.

Cel mai recent raport al Kolsquare, publicat sub denumirea „Paris 2024: Jocurile Olimpice de influenţă”, oferă date, aşa cum au fost raportate de Puromarketing, care explică ceea ce va urma. Potrivit acestor date, la Jocurile Olimpice de iarnă de la Beijing s-au înregistrat 3,2 milioane de interacţiuni prin intermediul reţelelor.

Platforme precum TiKTok au înregistrat 2,2 miliarde de vizualizări video, potrivit Puromarketing. Canalele oficiale ale Jocurilor au indicat 530 de milioane de vizualizări pe Instagram, 459 de milioane pe YouTube şi 329 de milioane pe Facebook, ceea ce duce, de asemenea, la o concluzie clară în ceea ce priveşte reţelele sociale.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO