Business Internaţional

Operatorul aerian low-cost Ryanair anuleaza 30.000 de bilete

11.08.2008, 18:20 17

Compania aeriana low-cost Ryanair a anuntat ca va refuza incepand de maine sa onoreze rezervarile online care nu au fost facute prin intermediul site-ului sau, conform Telegraph. Autoritatea britanica de protectie a consumatorilor s-a declarat "uimita" de decizie si a acuzat compania ca trateaza pasagerii ca pe niste "pioni" in razboiul sau cu site-urile web. Ryanair spune ca rezervarile facute prin intermediul unor site-uri terte sunt impotriva termenilor si conditiilor companiei. In jur de 1.000 de astfel de rezervari sunt facute zilnic in intreaga Europa, nestiindu-se clar cate rezervari de acest gen sunt facute in Marea Britanie. Disputa se concentreaza in jurul site-urilor web care pot compara preturile si rezerva bilete de avion in numele pasagerilor. Conform Ryanair, consumatorii sunt obligati sa plateasca un comision pe langa pretul biletului in cazul in care recurg la astfel de site-uri. Compania se plange in acelasi timp ca site-urile respective incetinesc operarea propriului site.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO