Business Internaţional

Match încearcă să câştige inimile investitorilor

Match încearcă să câştige inimile investitorilor

Autor: CătăIina Apostoiu

19.10.2015, 00:06 1680

Match Group, care susţine că are misiunea de a „spori conectivitatea romantică la nivel mondial“, încearcă să intre în graţiile investitorilor, scrie Financial Times.

Compania-mamă a diviziilor de dating online Tinder, Match.com şi OKCupid are în vedere lansarea unei oferte publice iniţiale.

Proprietarul Match, IAC, conglomeratul media şi de divertisment deţinut de Barry Diller, şi-a dezvăluit planurile de a constitui divizia într-una separată în luna iunie.

IAC intenţionează să listeze până la 20% din acţiunile comune ale Match Group în ca­drul ofertei, care este aşteptată să se încheie până la sfârşitul acestui an.

Potrivit docu­men­telor depuse în vederea IPO-ului, Match îşi propune să atragă până la 100 de milioane de dolari. O parte din fondurile atrase urmează a fi folosită pentru plata datoriei către IAC şi ca dividend către compania-mamă, potrivit Match.

În condiţiile în care baza totală de uti­li­­zatori a grupului a crescut la 59 milioane de utilizatori activi pe lună, bran­durile acestuia au devenit din ce în ce mai dependente de activitatea de pe device-urile mobile.

Rămâne de văzut dacă Match va reuşi să câştige inimile şi resursele investitorilor în condiţiile în care grupul îşi lansează oferta într-un moment în care investitorii sunt din ce în ce mai prudenţi pe fondul incertitudinilor economice la nivel mondial.

 
 
 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO