Business Internaţional

Coca-Cola rămâne cel mai valoros brand din lume. Vedeţi aici cine scoate Nokia din top 10 branduri

Coca-Cola rămâne cel mai valoros brand din lume. Vedeţi aici cine scoate Nokia din top 10 branduri

Autor: Alexandru Matei

05.10.2011, 12:39 2031

Coca-Cola rămâne cel mai valoros brand din lume, dar Apple vine puternic din spate, urcând de pe locul locul 17 pe locul 8 în topul anual al celor mai valoroase branduri realizat de compania Interbrand, scrie The Telegraph.

"Nu doar faptul că fac produse bune contează, ci faptul că au creat un intreg stil de viaţă", spune şeful Interbrand Jez Frampton despre urcarea Apple.

Brandul Coca-Cola are o valoare de 71,8 mld. dolari, în creştere cu 2%. Pe locul doi se află compania IBM, al cărei brand este evaluat la 69,9 mld. dolari. Valoarea brandului Apple a crescut cu 58%, până la 33,5 mld. dolari. Topul primelor zece branduri este aproape neschimbat, singura modificare fiind intrarea Apple pe locul 8 în locul Nokia, care a căzut pe 14 după ce valoarea brandului său a scăzut cu 15%. Toate cele 10 companii prezente în top 10 sunt americane.

Top 10 branduri
Loc
Brand
Ţară
Sector
Valoare
Evoluţie
1.
Coca-Cola
SUA
Băuturi
71,8 mld. $
2%
2.
IBM
SUA
Servicii
69,9 mld. $
8%
3.
Microsoft
SUA
Software
59,1 mld. $
-3%
4.
Google
SUA
Internet
55,3 mld. $
27%
5.
General Electric
SUA
Diverse industrii
42,8 mld. $
0%
6.
McDonalds
SUA
Restaurante
35,6 mld. $
6%
7.
Intel
SUA
Electronice
35,2 mld. $
10%
8.
Apple
SUA
Electronice
33,5 mld. $
58%
9.
Disney
SUA
Media
29 mld. $
1%
10.
HP
SUA
Electronice
28,5 mld. $
6%
Sursă: Interbrand

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO