Business Hi-Tech

Retailerul auto online epiesa şi-a bugetat afaceri de 15 mil. euro pentru 2017. „Scopul nostru este să deschidem o reprezentanţă epiesa.ro în cât mai multe oraşe din ţară, să fim cât mai aproape de client."

Retailerul auto online epiesa şi-a bugetat afaceri de 15...

Autor: Ioana Nita

06.04.2017, 20:28 808

Magazinul www.epiesa.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online specializaţi în comercializarea de piese şi accesorii auto de pe plan local, a ajuns anul trecut la afaceri de 10 milioane de euro, de 3 ori mai mari faţă de 2015, pentru anul în curs ţinta de creştere fiind de 50%, în condiţiile în care compania a alocat un buget de investiţii de circa 350.000 euro pentru dezvoltarea unei reţele de magazine fizice la nivel naţional.

„Creşterea semnificativă de anul trecut a fost influenţată de doi factori. Pe de-o parte investiţia într-un nou magazin în Bucu­reşti, cel pe care l-am deschis în bule­vardul Iuliu Maniu şi care a contribuit la întărirea poziţiei pe piaţă. Al doilea factor este campania de comunicare de­ma­rată în toamna anului trecut, care a in­clus redesignul site-ului epiesa.ro, dar şi un spot TV lansat în aceeaşi perioadă”, a declarat Ionuţ Cătălin Şuţu, director ge­ne­ral al companiei Euro Parts Distri­bu­tion, compania care operează maga­zinul online epiesa.ro.

Compania a început încă de anul trecut să se extindă şi în mediul offline, deschizând trei magazine în Bucureşti, iar luna aceasta a mai inaugurat încă un magazin în Capitală şi altul în Oradea. Investiţia în cele două noi puncte de lucru s-a ridicat la 100.000 de euro, compania având bugetată în plus şi suma de 250.000 de euro pentru des­chi­derea a încă cinci magazine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO