Magazinul www.epiesa.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online specializaţi în comercializarea de piese şi accesorii auto de pe plan local, a ajuns anul trecut la afaceri de 10 milioane de euro, de 3 ori mai mari faţă de 2015, pentru anul în curs ţinta de creştere fiind de 50%, în condiţiile în care compania a alocat un buget de investiţii de circa 350.000 euro pentru dezvoltarea unei reţele de magazine fizice la nivel naţional.
„Creşterea semnificativă de anul trecut a fost influenţată de doi factori. Pe de-o parte investiţia într-un nou magazin în Bucureşti, cel pe care l-am deschis în bulevardul Iuliu Maniu şi care a contribuit la întărirea poziţiei pe piaţă. Al doilea factor este campania de comunicare demarată în toamna anului trecut, care a inclus redesignul site-ului epiesa.ro, dar şi un spot TV lansat în aceeaşi perioadă”, a declarat Ionuţ Cătălin Şuţu, director general al companiei Euro Parts Distribution, compania care operează magazinul online epiesa.ro.
Compania a început încă de anul trecut să se extindă şi în mediul offline, deschizând trei magazine în Bucureşti, iar luna aceasta a mai inaugurat încă un magazin în Capitală şi altul în Oradea. Investiţia în cele două noi puncte de lucru s-a ridicat la 100.000 de euro, compania având bugetată în plus şi suma de 250.000 de euro pentru deschiderea a încă cinci magazine.