Retailerul auto online epiesa şi-a bugetat afaceri de 15 mil. euro pentru 2017. „Scopul nostru este să deschidem o reprezentanţă epiesa.ro în cât mai multe oraşe din ţară, să fim cât mai aproape de client."
Magazinul www.epiesa.ro, unul dintre cei mai mari retaileri online specializaţi în comercializarea de piese şi accesorii auto de pe plan local, a ajuns anul trecut la afaceri de 10 milioane de euro, de 3 ori mai mari faţă de 2015, pentru anul în curs ţinta de creştere fiind de 50%, în condiţiile în care compania a alocat un buget de investiţii de circa 350.000 euro pentru dezvoltarea unei reţele de magazine fizice la nivel naţional.
„Creşterea semnificativă de anul trecut a fost influenţată de doi factori. Pe de-o parte investiţia într-un nou magazin în Bucureşti, cel pe care l-am deschis în bulevardul Iuliu Maniu şi care a contribuit la întărirea poziţiei pe piaţă. Al doilea factor este campania de comunicare demarată în toamna anului trecut, care a inclus redesignul site-ului epiesa.ro, dar şi un spot TV lansat în aceeaşi perioadă”, a declarat Ionuţ Cătălin Şuţu, director general al companiei Euro Parts Distribution, compania care operează magazinul online epiesa.ro.
Compania a început încă de anul trecut să se extindă şi în mediul offline, deschizând trei magazine în Bucureşti, iar luna aceasta a mai inaugurat încă un magazin în Capitală şi altul în Oradea. Investiţia în cele două noi puncte de lucru s-a ridicat la 100.000 de euro, compania având bugetată în plus şi suma de 250.000 de euro pentru deschiderea a încă cinci magazine.