Business Hi-Tech

Orange şi Deutsche Telekom nu renunţă la brandurile proprii în Marea Britanie în ciuda succesului brandului Everything Everywhere

Orange şi Deutsche Telekom nu renunţă la brandurile proprii în Marea Britanie în ciuda succesului brandului Everything Everywhere
29.12.2010, 09:15 21

Everything Everywhere, operator de telefonie mobilă creat prinfuziunea diviziilor locale ale grupurilor Orange şi DeutscheTelekom nu va renunţa la brandurile Orange şi T-Mobile, pentru aevita riscul de a pierde clienţi în faţa rivalilor de la Vodafoneşi Telefonica, a declarat într-un interviu pentru Financial TimesTom Alexander, directorul executiv al operatorului.

Cu 28 de milioane de clienţi Everything Everywhere este cel maimare operator din Marea Britanie. Primele două seturi de rezultatefinanciare trimestriale de la realizarea fuziunii au dezamăgitînsă, scrie FT. În acest context, unii analişti se aşteptau caoperatorul să renunţe la brandul T-Mobile, pentru a reducecosturile şi complexitatea în operare.

O asemenea decizie nu va fi luată în perioada următoare şiînainte de a se fi finalizat o analiză asupra brandurilor, lafinele anului viitor, spune Alexander. În plus, crede el, oasemenea decizie ar lăsa compania vulnerabilă în faţarivalilor.

"Avem categorii mari de clienţi care sunt legaţi de brandurileOrange şi T-Mobile. Dacă ei sunt cu adevărat mulţumiţi cu acestebranduri, de ce ar vrea cineva să ia decizii drastice în cepriveşte aceste branduri?".

În altă ordine de idei, Alexander a spus că operatorul lucreazăla noi modele de tarifare pentru utilizatorii de smartphone-uri,care vor duce la aplicarea unor tarife mai mari pentru clienţiicare locuiesc în oraşe, şi la tarife mai mici pentru clienţii dinmediul rural.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO