Business Hi-Tech

Industria muzicală face în sfârşit bani online. „Aplicaţiile nu mai sunt folosite doar de hipsteri şi liceeni”

Industria muzicală face în sfârşit bani online....

Autor: Adrian Seceleanu

21.09.2016, 00:00 376
Industria muzicală s-a bucurat pentru prima oară în două decenii de o revenire fragilă a veniturilor, care a fost determinată de serviciile online cu plată precum Spotify sau Apple Music, scrie Bloomberg. Cheltuielile făcute de consumatori pentru muzică au crescut în prima jumătate a acestui an în SUA cu 8%, la 3,4 mld. dolari, avansul fiind generat de veniturile de 1,6 mld. de dolari generate de com­paniile care oferă acces la o bibliotecă de muzică online formată din zeci de milioane de melodii - fie pe baza unui abonament lunar, fie în schimbul difuzării de reclame. Veniturile companiilor care oferă acest tip de serviciu au avansat cu 57%. „Vedem cum serviciile de muzică online («streaming») nu mai sunt nişte platforme pe care le folosesc doar hipsterii, liceenii şi tinerii”, a declarat Larry Miller, un fost executiv din industria muzicală care acum predă businessul muzical la Universitatea din New York.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO