Business Hi-Tech

Huawei îşi continuă ofensiva în România cu un magazin dedicat în cel mai mare mall din Capitală

Huawei îşi continuă ofensiva în România cu un...

Autor: Adrian Seceleanu

01.02.2019, 00:03 534

Compania chineză Huawei, care a ajuns al doilea jucător de pe piaţa de smartphone-uri din România după numărul şi valoarea telefoanelor livrate, îşi continuă ofensiva cu ţinta de a ajunge numărul unu după vânzări prin deschiderea primului magazin dedicat în AFI Cotroceni, cel mai mare mall din Bu­cureşti după suprafaţă. Liderul pieţei locale de smartphone-uri - compania Sam­sung - are de asemenea magazine care co­mer­cializează exclusiv produsele com­paniei.

„Huawei inaugurează primul Huawei Experience Shop din România. Amplasat în cadrul AFI Cotroceni Bucureşti, cel mai mare mall din România, şi conceput pentru a oferi o experienţă completă, Huawei Experience Shop va permite consumatorilor să descopere şi să se familiarizeze cu ecosistemul interconectat şi inteligent al Huawei“, conform companiei. Spaţiul va avea un spaţiu de 48 de metri pătraţi, conform datelor Huawei, care nu a oferit detalii despre valoarea investiţiei.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO