Business Hi-Tech

eMAG a deschis un punct de livrare a produselor în Bucureşti

Autor: Adrian Seceleanu

14.04.2011, 13:51 280

eMAG, cel mai mare retailer IT&C local, a deschis un punctde lucru în zona Bucur Obor din Bucureşti, de unde clienţii îşi potridica produsele comandate, dacă solicită acest lucru, a anunţatcompania.

"În noua locaţie va fi diponibilă doar funcţia de livrare acomenzilor plasate în prealabil online sau telefonic, nu vor existaun stoc de marfă local sau produse expuse. La punctul de livrare sepoate face proba produselor şi se poate cere asistenţă pentruaceasta", potrivit anunţului făcut de retailer. Clienţii dinCapitală pot alege şi celelalte metode de livrare, prin curier, saude la showroom-ul companiei, din zona Crângaşi.

Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare aleMAG spune că retailerul face acest "experiment" pentru a acoperişi cealaltă zonă a Capitalei şi că proiectul va fi extins dacă vafi utilizat de clienţi. "Vrem să acoperim şi cealaltă parte aoraşului în felul acesta şi să oferim un punct în care să teaştepte livrarea la fel cum se întâmplă şi în Crângaşi. Este unproiect experimental, în funcţie de rezultate vom decide dacă îlextindem".

Punctul de livrare a fost deschis în interiorul unui magazin alelectroretailerului Flanco - care are acelaşi acţionar majoritar caeMAG, Asesoft.


Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO