eMAG a deschis un punct de livrare a produselor în Bucureşti

Autor: Adrian Seceleanu 14.04.2011

eMAG, cel mai mare retailer IT&C local, a deschis un punct de lucru în zona Bucur Obor din Bucureşti, de unde clienţii îşi pot ridica produsele comandate, dacă solicită acest lucru, a anunţat compania.

"În noua locaţie va fi diponibilă doar funcţia de livrare a comenzilor plasate în prealabil online sau telefonic, nu vor exista un stoc de marfă local sau produse expuse. La punctul de livrare se poate face proba produselor şi se poate cere asistenţă pentru aceasta", potrivit anunţului făcut de retailer. Clienţii din Capitală pot alege şi celelalte metode de livrare, prin curier, sau de la showroom-ul companiei, din zona Crângaşi.

Radu Apostolescu, vicepreşedinte şi director de dezvoltare al eMAG spune că retailerul face acest "experiment" pentru a acoperi şi cealaltă zonă a Capitalei şi că proiectul va fi extins dacă va fi utilizat de clienţi. "Vrem să acoperim şi cealaltă parte a oraşului în felul acesta şi să oferim un punct în care să te aştepte livrarea la fel cum se întâmplă şi în Crângaşi. Este un proiect experimental, în funcţie de rezultate vom decide dacă îl extindem".

Punctul de livrare a fost deschis în interiorul unui magazin al electroretailerului Flanco - care are acelaşi acţionar majoritar ca eMAG, Asesoft.