Business Hi-Tech

Analiză MerchantPro: Anul acesta creşterile de Black Friday au fost mai temperate, plus 12% în valoare şi 8,5% ca număr de comenzi

Arthur RÂdulescu, CEO al MerchantPro: La nivel de piaţă s-au înregistrat creşteri moderate, ce semnalează adopţia un comportament de consum mai matur, mai echilibrat şi mult mai puţin impulsiv.

Arthur RÂdulescu, CEO al MerchantPro: La nivel de piaţă s-au înregistrat creşteri moderate, ce semnalează adopţia un comportament de consum mai matur, mai echilibrat şi mult mai puţin impulsiv.

Autor: Ioana Nita

16.11.2022, 00:04 91

Cele peste 1.500 de magazine online care folosesc platforma de e-commerce MerchantPro au înregistrat de Black Friday anul acesta (perioada 11-14 noiembrie) o creştere de 8,5% a numărului de comenzi şi de 12% ca valoare a acestora, comparativ cu ediţia din 2021 a evenimentului de shopping (perioada 12-15 noiembrie), ceea ce arată că utilizatorii au început să aibă un comportament de consum mai prudent, cu mai puţine achiziţiile impulsive, în condiţiile în care se înteţesc discuţiile despre o potenţială recesiune. „Black Friday rămâne cel mai important eveniment pentru întreaga industrie de e-commerce, de la magazine online, la consumatori şi furnizori de soluţii.“

„După doi ani de creşteri spectaculoase şi într-un nou context socio-economic, după ediţia din acest an se desprind două direcţii importante: extinderea perioadei de desfăşurare din dorinţa de a capta cât mai mult din puterea de cumpărare şi consolidarea pieţei, dacă ne raportăm la performanţe şi la comportamentul de consum“, a precizat Arthur Rădulescu, CEO al MerchantPro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO