Bănci și Asigurări

Unele bănci vând agresiv produse pe care clienţii nu le înţeleg, spune şeful OTP Bank

Autor: Alexandra Chelu

28.11.2010, 23:20 32

Istoria se repetă în ceea ce priveşte promovarea agresivă aserviciilor bancare fără ca acestea să fie prezentate pe înţelesulclienţilor, afirmă Laszlo Diosi, şeful OTP România. "Istoria serepetă în privinţa cardurilor de credit. Problema cu aceste produseeste că oamenii nu le înţeleg. Clienţii retrag banii şi suntfericiţi să îi cheltuiască. Aceasta este o chestiune legată deprotecţia consumatorilor. Unele bănci vând din nou clienţilor unprodus pe care aceştia nu îl înţeleg. Le spun mereu colegilor meică le rup gâtul dacă vând unei bunicuţe un produs de investiţiibazat pe obligaţiuni chinezeşti emise pe 35 de ani. Nu este pentruo bunicuţă", a declarat Diosi. În acelaşi timp, cardurile de creditreprezintă o afacere bună datorită dobânzilor ridicate percepute şifaptului că acum toate băncile "înoată în lichiditate în lei", iaraceste resurse trebuie plasate, a adăugat Diosi. Şeful OTP Bankspună că unii clienţi nu sunt pregătiţi să utilizeze cardurile decredit pentru optimizarea veniturilor şi a economiilor. "Protecţiaconsumatorilor ar trebui să intervină şi să ceară o informare multmai bună a clienţilor", a continuat Diosi.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO