Bănci și Asigurări

Diosi, OTP: Protecţia consumatorilor ar trebui să intervină pe piaţa cardurilor. Unele bănci promovează agresiv servicii pe care clienţii nu le înţeleg

Diosi, OTP: Protecţia consumatorilor ar trebui să intervină pe piaţa cardurilor. Unele bănci promovează agresiv servicii pe care clienţii nu le înţeleg

Autor: Alexandra Fusoi

28.11.2010, 13:58 20

Istoria se repetă în ceea ce priveşte promovarea agresivă aserviciilor bancare fără ca aceastea să fie prezentate explicit şimulţi clienţi privesc cardurile de credit ca pe împrumuturi deconsum, pentru că mulţi oameni nu înţeleg produsele băncilor,afirmă şeful OTP România, Laszlo Diosi, citat de Mediafax Business.

În acelaşi timp, cardurile de credit reprezintă o afacere bunădatorită dobânzilor ridicate percepute şi a faptului că acum toatebăncile "înoată în lichiditate în lei", iar aceste resurse trebuieplasate, a adăugat Diosi.

Şeful OTP Bank spună că unii clienţi nu sunt pregătiţi săutilizeze cardurile de credit pentru optimizarea veniturilor şi aeconomiilor.

"Protecţia consumatorilor ar trebui să intervină şi să ceară oinformare mult mai bună a clienţilor privind cardurile de credit,pentru că am observat că oamenii iau la rând băncile care dauaceste carduri de credit. Vom vedea care este ultima bancă", acontinuat Diosi. Citiţi mai multe pe www.mediafax.biz.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO