Diosi, OTP: Protecţia consumatorilor ar trebui să intervină pe piaţa cardurilor. Unele bănci promovează agresiv servicii pe care clienţii nu le înţeleg

Autor: Alexandra Fusoi 28.11.2010

Istoria se repetă în ceea ce priveşte promovarea agresivă a serviciilor bancare fără ca aceastea să fie prezentate explicit şi mulţi clienţi privesc cardurile de credit ca pe împrumuturi de consum, pentru că mulţi oameni nu înţeleg produsele băncilor, afirmă şeful OTP România, Laszlo Diosi, citat de Mediafax Business.

În acelaşi timp, cardurile de credit reprezintă o afacere bună datorită dobânzilor ridicate percepute şi a faptului că acum toate băncile "înoată în lichiditate în lei", iar aceste resurse trebuie plasate, a adăugat Diosi.

Şeful OTP Bank spună că unii clienţi nu sunt pregătiţi să utilizeze cardurile de credit pentru optimizarea veniturilor şi a economiilor.

"Protecţia consumatorilor ar trebui să intervină şi să ceară o informare mult mai bună a clienţilor privind cardurile de credit, pentru că am observat că oamenii iau la rând băncile care dau aceste carduri de credit. Vom vedea care este ultima bancă", a continuat Diosi. Citiţi mai multe pe www.mediafax.biz.