ZF Transilvania

Britanicii de la Thomsons Online Benefits au investit 500.000 de euro într-un centru global de pregătire a angajaţilor la Cluj

Britanicii de la Thomsons Online Benefits au investit...

Autor: Laurentiu Cotu

29.07.2013, 18:42 437

Furnizorul de software pentru pachete de beneficii pentru angajaţi Thomsons Online Benefits a finalizat o investiţie de aproximativ 520.000 de euro (450.000 de lire) într-un centru global de pregătire, inaugurat astăzi la Cluj-Napoca. Thomsons Academy va reprezenta singura bază de formare şi instruire pentru filialele companiei din Londra, Singapore, Cluj, iar începând cu luna septembrie a acestui an, din Silicon Valley. 

Astfel, în fiecare an, aproximativ 200 de persoane nou recrutate, angajaţi, precum şi managerii lor, vor urma cursurile Thomsons Academy pentru a-şi dezvolta abilităţile, conform reprezentanţilor companiei. Britanicii au deschis anul trecut primul birou din România la Cluj-Napoca.

’’Suntem încântaţi să inaugurăm Thomsons Academy în Cluj, la doar un an de la deschiderea biroului nostru din România. Am fost impresionaţi de calitatea oamenilor pe care i-am recrutat în Cluj, precum şi de efectul benefic al echipei noastre din România asupra celei din Londra’’, a spus Michael Whitfield, CEO Thomsons Online Benefits.
Biroul Thomsons din Cluj are în prezent 50 de angajaţi, însă britanicii intenţionează să mai angajeze încă 100 de persoane în următorii trei ani. În momentul de faţă compania are peste 25 de posturi disponibile în cadrul biroului din Cluj.
’’Clujul reprezintă un centru cheie pentru dezvoltarea businessului nostru la nivel global. Mai mult, acest oraş devine rapid centrul tehnologic al României, ceea ce ne oferă şansa de a cunoaşte un număr mare de oameni talentaţi”, a mai spus Michael Whitfield. Printre clienţii Thomsons se numără Cisco, Microsoft, Samsung sau RBS.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO