ZF Live

ZF Live. Elena Călin, CEO al Uplifting Service România: Pe o scară de la 1 la 10, serviciile oferite de stat sunt de nota 5 sau chiar mai puţin

Autor: Alexandra Matei

25.04.2021, 08:35 170

În ultimii 30 de ani, nu s-a ob­servat o preocupare prea mare pentru calitatea ser­vi­ciilor publice în România, astfel că, după spusele Elenei Călin, CEO al Uplifting Service România, probabil că nici nu există în cultura orga­niza­ţională a administraţiei pu­blice noţiunea de servicii de calitate.

Astăzi, pe o scară de la 1 la 10, serviciile ofe­rite de stat sunt de nota 5 sau chiar mai puţin, susţine ea, în timp ce în do­meniul privat, acestea obţin note de la 7 în sus. Pentru îmbu­nătăţirea ser­viciilor din domeniul public, este nevoie de cooperare între contri­bua­bili şi stat, de mai multe consultări publice şi de angajaţi pregătiţi, crede Elena Călin.

„Sunt aproape 30 de ani de la revoluţie, în care nu a existat preo­cupare pentru servicii pu­blice. Nu cred că există în cul­tura orga­niza­ţională a ad­mi­nis­traţiei publice noţiunea aceasta de servicii de calitate. Pă­rerea mea este că mai avem foarte mult de lucru la serviciile pu­blice, pentru că ele sunt mereu raportate la nivelul de aştep­tări ale clien­ţilor. Avem aşteptări foarte diferite în domeniul privat faţă de cel public. Pe o scară de la 1 la 10, serviciile oferite de stat sunt de nota 5 sau chiar mai puţin, în timp ce în domeniul privat, acestea obţin note de la 7 în sus.“ „Pentru ca statul să îm­bu­nă­tăţească serviciile pu­blice, tre­buie să plece de la ideea că el creează valoare pentru cetăţean.“

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

ZF Live
Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO