♦ „Întotdeauna va rămâne important punctul de vedere al persoanei care introduce datele în platforma ce utilizează AI (inteligenţa artificială).“
Piaţa de advertising, marketing şi comunicare trece prin schimbări majore în prezent, iar oamenii din domeniu trebuie să înveţe să lucreze şi să se ajute de noile tehnologii, cum este inteligenţa artificială care îi poate ajuta în munca de zi cu zi, a spus Andreea Sandu, managing partner în cadrul agenţiei de publicitate şi marketing Circles Colab, înfiinţată în 2019.
„În urmă cu 20 de ani, cel mai mare diferenţiator pe care puteai să îl ai ca persoană pe piaţa muncii în industria asta şi nu numai era să ştii să deschizi un calculator, să operezi Microsoft Excel.“
„Apoi a venit revoluţia Google, erau căutaţi cei care ştiau să folosească Google într-un mod eficient, iar acum avem parte de o nouă revoluţie care vine şi ne face şi mai eficienţi, mai productivi. Spre exemplu, pe noi platformele acestea de AI – care se vor îmbunătăţi în continuare - deja ne ajută şi ne salvează foarte mult timp – când e vorba de documentare, analiză, craft“, a explicat Andreea Sandu în cadrul emisiunii de business ZF Live.