ZF 24

Vodafone va închide până în 2016 callcenter-ul din Ploieşti. Activitatea va fi transferată în Bucureşti şi Braşov

Vodafone va închide până în 2016 callcenter-ul din...

Autor: Adrian Seceleanu

22.02.2013, 16:18 2574

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de telefonie mobilă, va închide până în anul 2016 callcenter-ul deschis la Ploieşti în anul 2006 şi va transfera gradual activitatea din această locaţie spre centrele pe care le deţine în Bucureşti şi Braşov, potrivit unui anunţ al companiei.

16 octombrie 2006: Vodafone: Vom ajunge la 400 de angajati in Ploiesti

“Începând cu 1 ianuarie 2016, Vodafone România îşi va desfăşura activitatea de relaţii cu clienţii în centrele sale situate în Bucureşti şi Braşov.  Din motive care ţin de simplificarea şi organizarea business-ului, Vodafone România va migra activitatea call center-ului său din Ploieşti, pe parcursul următorilor 3 ani”, potrivit reprezentanţilor operatorului de telefonie mobilă.

Procesul de închidere al callcenter-ului va fi unul treptat, iar angajaţii din Ploieşti vor avea prioritate dacă vor dori să se angajeze la centrul din Capitală.

“Vodafone va iniţia un plan de relocare treptată: pe măsură ce angajaţii din Ploieşti îşi vor încheia contractele, activitatea acestora va fi migrată către Bucureşti şi Braşov - oraşe în care există şi în momentul de faţă astfel de centre - şi unde se vor crea noi locuri de muncă. Angajaţii din Ploieşti care doresc să rămână alături de Vodafone vor avea prioritate pentru a se alătura echipei din Bucureşti”.

De la deschiderea callcenter-ului, în urmă cu aproape şapte ani, aproximativ 2.000 de persoane au lucrat în cadrul centrului Vodafone din Ploieşti, a precizat compania.

“Call center-ul din Ploieşti a fost deschis în anul 2006 şi de atunci aproximativ 2.000 de tineri, majoritatea studenţi, au avut slujbe temporare în cadrul acestuia, mulţi dintre ei continuându-şi cariera în Vodafone, inclusiv pe poziţii de management. Vodafone a fost prima companie care a deschis un centru de relaţii în Ploieşti, în 2006, iar în anii următori multe alte business-uri au ales Ploieştiul ca locaţie pentru centrele de relaţii cu clienţii”, conform oficialilor operatorului de telefonie mobilă.

Potrivit datelor comunicate de companie la data inaugurării, investiţia în deschiderea callcenter-ului a fost de câteva milioane de euro.

Vodafone, al doilea jucător de pe piaţa locală de comunicaţii mobile, are peste 8 milioane de clienţi.

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO