ZF 24

Super Bowl 2015. BMW debutează cu i3 seria de reclame într-o ureche

BMW a găsit modul ideal de a te convinge să percepi electricul i3 ca atare. Tot ce-a trebuit să facă a fost să se întoarcă în 1994.

Iată că începe şi isteria Super Bowl, eveniment în cadrul căruia producătorii auto investesc timp, bani şi neuroni în efortul de a crea cea mai frumoasă reclamă. BMW dă startul pleiadei de anul acesta cu un spot publicitardedicat lui i3, maşinuţa electrică pe care lumea încă o priveşte cu o sprânceană ridicată.

Vedeţi pe www.promotor.ro cum arată noul BMW i3 

AFACERI DE LA ZERO
Linkuri utile

Preluarea fără cost a materialelor de presă (text, foto si/sau video), purtătoare de drepturi de proprietate intelectuală, este aprobată de către www.zf.ro doar în limita a 250 de semne. Spaţiile şi URL-ul/hyperlink-ul nu sunt luate în considerare în numerotarea semnelor. Preluarea de informaţii poate fi făcută numai în acord cu termenii agreaţi şi menţionaţi in această pagină.