ZF 24

Soren Hartmann, CEO al Dertour, un gigant german cu afaceri de 6 mld. euro şi 7 milioane de turişti: România are potenţial uriaş, cu salariul mediu un consumator îşi permite să meargă într-o vacanţă cu familia în străinătate

INTERVIU

Soren Hartmann, CEO al DER Touristik Group, operator al brandului Dertour: Suntem activi pe 16 pieţe, România fiind cea cu numărul 16. Credem în potenţialul pieţei, vedem că şomajul scade, salariul mediu creşte. Ca oriunde în lume, când puterea de cumpărare creşte oamenii încep să călătorească.

Soren Hartmann, CEO al DER Touristik Group, operator al brandului Dertour: Suntem activi pe 16 pieţe, România fiind cea cu numărul 16. Credem în potenţialul pieţei, vedem că şomajul scade, salariul mediu creşte. Ca oriunde în lume, când puterea de cumpărare creşte oamenii încep să călătorească.

Autor: Cristina Roşca

31.10.2019, 18:00 516

Dertour, divizia de turism a grupului german Rewe, a preluat în această toamnă Travel Brands, companie care reuneşte activităţile de turoperare, retail, business travel şi incoming ale grupului românesc Eurolines.

„România este o piaţă cu potenţial uriaş pentru turism dat fiind că doar 5-10% dintre oameni sunt călători activi. Potenţialul vi­ne de la cei de  20-40 de ani care câştigă acum suficient cât să înceapă să călătorească. Cu salariul mediu din România, un consumator îşi permite să meargă într-o vacanţă cu familia în străinătate“, spune Soren Hartmann, CEO al DER Touristik Group, operator al brandului Dertour.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO