ZF 24

Romania Libera: Mallurile cauta marci romanesti de confectii

04.11.2008, 09:30 32

Dupa ce brandurile internationale de confectii au fost principalii clienti ai mallurilor, acum proprietarii marilor centre cauta marcile romanesti, in special in orasele din provincie, informeaza Romania Libera.

"Firmele romanesti ofera oportunitati dezvoltatorilor de centre comerciale din Romania", declara Teodor Pop, manager-partener in cadrul companiei de dezvoltare imobiliara RED Management, care dezvolta o retea de noua malluri in principalele orase din tara.

Este o repliere fireasca a celor care inchiriaza spatii comerciale in fata efectelor previzibile atat ale devalorizarii leului fata de moneda europeana, care scumpeste marfa din import, cat si ale scaderii cererii de consum, spune Cristian Parvan, secretar general al Asociatiei Oamenilor de Afaceri Romani (AOAR). "Firmele romanesti au lucrat ani de zile sub etichetele marilor branduri pe confectii, astfel incat pentru unele nu va fi o problema sa se extinda si sa intre in malluri. Din pacate, nu sunt multe companii care sa-si fi dezvoltat o marca proprie", spune Parvan. www.romanialibera.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO