ZF 24

Revista BusinessWeek, scoasa la vanzare, dupa ce vanzarile de publicitate au scazut dramatic

13.07.2009, 16:03 19

Grupul de presa McGraw-Hill, proprietarul revistei BusinessWeek, intentioneaza sa scoata publicatia la vanzare, dupa ce vanzarile de publicitate au scazut dramatic, din cauza recesiunii si a concurentei venite de pe segmentul online, scrie Bloomberg, citand o sursa apropiata situatiei.

BusinessWeek a inregistrat un declin de 30% pe vanzarile de publicitate, in trimestrul al doilea al anului, pana la un nivel de 44 de milioane de dolari. La nivel general, industria a consemnat o depreciere de 22%.

McGraw-Hill, care detine si agentia de rating Standard&Poor's, a refuzat sa comenteze afirmatiile. BusinessWeek a fost fondata in anul 1929 si are 4,8 milioane de cititori saptamanal, din 140 de tari.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO