ZF 24

Renault rezerva 40% din bugetul de promovare pentru Clio si Megane

26.06.2009, 11:21 23

Renault Romania, reprezentanţa locala a constructorului auto francez Renault, va investi 40% din bugetul de promovare din acest an in modelele Clio si Megane, acestea putand sustine tendinta ascendenta a cotei de piata din ultimele luni si recuperarea punctelor procentuale pierdute, conform Mediafax.

"Nu avem un obiectiv in ceea ce priveste pozitia in clasamentul marcilor sau privind cota de piata in acest an, deoarece piata totala este greu de evaluat. Suntem foarte multumiti cu ceea ce se intampla acum, deoarece am inceput sa recuperam cota de piata", a declarat, joi seara, directorul comercial al Renault, Fabrice Cambolive, fiind prezent la un eveniment organizat pentru a prezenta presei gama Renault Clio.

Renault a vandut 4.332 masini in primele cinci luni (-48,5%), echivalentul unei cote de piata de 7,5%, in urcare cu 1,1 puncte fata de intervalul ianuarie-mai al anului trecut. Mai multe despre bugetul alocat de Renault pentru promovarea marcilor Clio si Megane cititi pe www.mediafax.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO