ZF 24

Proprietarii Stalinskaya au înregistrat brandul de vodcă în peste 120 de ţări

Proprietarii Stalinskaya au înregistrat brandul de...

Autor: Mădălina Dediu Panaete

06.07.2014, 19:00 3635

Brandul de vodcă Stalinskaya, produs într-o fabrică de la marginea Capitalei, va ajunge în acest an la exporturi de peste 500.000 de litri, comparativ cu 100.000 de litri cât vindea în 2012, iar în următorii patru ani volumele trimise în străinătate le-ar putea depăşi pe cele din România.

Valoarea exporturilor poate fi estimată la peste un milion de euro, fără a lua însă în calcul accizele.

Vodca Stalinskaya, lansată în 1996, este unul dintre cele mai importante branduri din portofoliul companiei Prodal’94 şi este cel mai vândut brand de vodcă de pe plan local, cu volume de 2,3 milioane de litri anul trecut.

„Stalinskaya a avut o creştere continuă în ultimii ani, întărindu-şi poziţia de lider (pe pia­­ţa de vodcă - n. red.). Acest lucru va fi trans­­­fe­rat şi către pieţele externe, întrucât răs­­pun­sul pieţelor este unul pozitiv. Pla­nu­rile noas­tre prevăd ca volume­le ex­por­ta­te să de­pă­şească vo­lu­me­le re­ali­zate pe piaţa in­ter­­nă, pâ­nă în anul 2017“, a de­clarat Florin Ră­du­­les­cu, ma­na­gerul ca­re con­duce Prodal’94 de circa şap­te ani. El are o expe­rien­ţă de pes­te 20 de ani în in­dustria bu­nu­rilor de larg con­sum, înce­pân­du-şi ca­riera în cadrul Sitaco Pepsi Cola, îm­bu­telia­torul şi dis­tri­buitorul bău­tu­rilor PepsiCo în Româ­nia la acea vreme. În cadrul PepsiCo a lucrat circa 15 ani.

Prodal’94 este al treilea producător de băuturi alcoolice de pe piaţa locală după cifra de afaceri din 2013, după Alexandrion (Nawaf Salameh) şi Scandic Distilleries (fraţii Ioan şi Viorel Micula). Anul trecut Prodal’94 a avut afaceri de 35 mil. lei (circa 8 mill. euro).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO