ZF 24

Parmalat: Plusam pe clientii mari pentru a atenua cresterea costurilor de distributie

17.08.2008, 21:00 21

Profitul Parmalat Romania, producatorul sucurilor Santal, ar putea reveni pe un trend descendent in acest an, pe fondul cresterii costurilor companiei si al incetinirii ritmului de dezvoltare al pietei.

"Cresterea pretului combustibilului este o problema importanta, iar noi nu vrem ca majorarea acestor costuri sa se reflecte in preturile produselor la raft. De aceea plusam in canalul key accounts (clientii mari, precum hipermarketurile - n. red.), care este afectat intr-o mica masura de scumpirea carburantilor, ceea ce ne permite sa atenuam cresterile costurilor in canalele acoperite de distribuitorii cu care colaboram", a spus Giampaolo Manzonetto, administratorul companiei Parmalat Romania.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine ce profit prognozeaza Manzonetto pentru Parmalat in acest an si care sunt cele doua proiecte pe care producatorul le are in desfasurare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO