ZF 24

Monopoly Digital vânează clienţi dispuşi să dea 1 leu ca să îşi lase smartphone-ul 10 minute la încărcat

Andrei Dumi­tru, director de vânzări în cadrul Monopoly Digital

Andrei Dumi­tru, director de vânzări în cadrul Monopoly Digital

Autor: Ioana Nita

31.05.2014, 21:30 1162

Monopoly Digital, compania care s-a desprins din Monopoly Me­dia - firmă care a dezvoltat pe plan local conceptul de reţele de televiziune cu circuit închis -, a lansat proiectul City Charger prin care utilizatorii îşi pot încărca contra cost smartphone-ul în spaţii publice, precum restaurante, benzinării sau centre comerciale.

Firma, în acţionariatul căreia a intrat şi fostul şef al Bursei Victor Cionga, pariază că proiectul este viabil în condiţiile în care vânzările de dispozitive mobile au explodat în ultimii ani, ajungând doar în 2013 la un total de 2 milioane de unităţi livrate pe piaţa locală.

„City Charger este un terminal care încarcă bateria telefonului mobil, iar în prezent acesta poate să încarce 99% dintre modelele de smartphone-uri existente acum pe piaţă. Nu ne adresăm telefoanelor vechi, ci pieţei de smartphone-uri, care este în creştere acum“, a spus Andrei Dumi­tru, director de vânzări în cadrul Monopoly Digital.

Compania vrea să implementeze proiectul City Charger în locaţiile horeca, benzinăriile care au restaurante, galerii comerciale şi mal­-luri, mergând pe două modele de business: terminalele pot fi achiziţionate sau închiriate de către client (restaurant, retailer, benzinărie, săli de fitness, cinematografe etc.), iar acesta poate oferi serviciul de încărcare gratuit, sau terminalele sunt montate şi gestionate exclusiv de Monopoly Digital, care va percepe o taxă de 1 leu pentru 10 minute în care telefonul este ţinut la încărcat. Utilizatorii plătesc în funcţie de cât timp vor să încarce telefonul sau tableta (doar cele cu dimensiunea ecranului de 7 inchi), de la 10 minute până la 40 de minute.

City Charger este practic un „chioÅŸc“ cu două sertare în care se depozitează smartphone-urile pentru a fi încărcate. Atunci când lasă telefonul la încărcat, utilizatorii îşi setează un PIN, astfel că nu trebuie să stea să aÅŸtepte lângă terminal să se încarce telefonul.  Terminalul are montat deasupra un ecran pentru publicitate, Monopoly Digital Å£intind astfel să obÅ£ină venituri atât din publicitate, cât ÅŸi din taxa pentru serviciul de încărcare.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO