ZF 24

Farmaciile Dona plătesc peste 11 mil. € pentru un „face lift“

Implementarea noului concept de vizual va dura circa patru-cinci ani. Foto Silviu Matei

Implementarea noului concept de vizual va dura circa patru-cinci ani. Foto Silviu Matei

Autor: Ioana David

24.04.2014, 00:07 1316

Farmaciile Dona, care operează o reţea de peste 230 de unităţi, au demarat un proces de rebranding, care se va derula pe mai mulţi ani şi care este estimat la cel puţin 11 mil. euro.

„Implementarea noului concept de identitate vizuală va dura circa patru-cinci ani şi va costa aproximativ 11-13,5 milioane de euro în total“, a spus Ovidiu Wencz, directorul general al S.I.E.P.C.O.F.A.R, compania care operează Farmaciile Dona.

Aceasta este cea mai mare campanie de schimbare de imagine derulată în retailul de medicamente, o piaţă de peste 2,3 miliarde de euro. Dona, afacere deţinută de oamenii de afaceri Eugen Banciu şi Nicuşor Nistor, este una dintre cele mai extinse reţele de farmacii de pe plan local, iar anul acesta continuă să deschidă noi unităţi. În primul trimestru au fost inaugurate şapte farmacii, iar în urmă­toarele luni alte 14 urmează să fie deschise.

În cadrul campaniei au fost schimbate faţada exterioară, firma luminoasă, sigla şi logo-ul. În primele trei luni ale anului, Dona a înregistrat o cifră de afaceri de 175 mil. lei (39 mil. euro).

Citiţi în continuare pe ZF Corporate:

- planurile de extindere pentru următoarele luni; noul concept de identitate vizuală

- modificarea legislaţiei privind termenele de plată şi impactul asupra pieţei farma 

- date despre acţionariat 

- date despre piaţă, numărul de farmacii deschise la nivel naţional, vânzările de medicamente

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO