ZF 24

Consiliază 100 de mici producători pe care i-a adunat pe o platformă online

Consiliază 100 de mici producători pe care i-a adunat...

Autor: Corina Mirea

10.02.2014, 16:41 635

Karina Mereuţă, 31 de ani, o tânără cu experienţă în relaţii internaţionale, relaţii publice şi management de proiect, a decis la începutul anului trecut să înfiinţeze o platformă de promovare a micilor producători locali în care a investit în jur de 1.000 de euro.

Site-ul MiciProducători.ro reuneşte în prezent circa 100 de antreprenori ce comercializează produse precum miere, carne de prepeliţă, flori decorative, legume sau uleiuri presate la rece.

 “Micii producatori sunt foarte buni în ceea ce fac, însă le lipseşte know how-ul pentru a se promova. Cei care deja au ajuns la un anumit nivel de producţie duc lipsă de capacitate de a se promova ca brand şi de a se adapta noilor tipuri de clienţi, mai sofisticaţi, mai atenţi, în căutarea unor produse nu doar gustoase, ci şi frumos prezentate. Observasem că exista deja o nouă generaţie de mici producători mult mai conectaţi la mediul online şi dornici să işi extindă portofoliul de clienţi dincolo de graniţa propriei localităţi”, spune Karina Mereuţă, absolventă de studii de drept şi ştiinţe politice, care a lucrat de-a lungul timpului atât în companii private, instituţii publice, dar şi ONG-uri din ţară şi din străinătate (Belgia, Marea Britanie, China).

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO