ZF 24

Clientii de business mentin nivelul veniturilor hotelului Sofitel

24.11.2008, 19:30 23

Hotelul de patru stele Sofitel din nordul Capitalei si-a schimbat strategia in vederea afilierii la brandul de patru stele Pullman, orientandu-se mai ales catre traficul de business.

"Venitul pe camera a crescut cu circa 5-6%in acest an, pana la 84 de euro, pentru ca ne-am schimbat mixul de clientii. In perspectiva afilierii hotelului la brandul Pullman, ne-am concentrat pe clientii de business si am renuntat la o parte dintre clientii de leisure, care ne aduceau venituri mai mici", a spus Bruno Vinette, general manager al hotelului Sofitel.

Cititi in ZIARUL FINANCIAR de maine cum se va numi hotelul Sofitel din ianuarie 2009 si de cand era planuita schimbarea brandului hotelului.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO