Agentia de publicitate Brand Tailors a finalizat strategia deimagine a brandului de ap minerala plata "Azuga Apa de Izvor", aanuntat compania.
Design-ul structural pentru Azuga Apa de Izvor, inspirat deunduirile apei de izvor provenite din adancurile pamantului, a fostdezvoltat astfel incat sa confere unicitate brand-ului si sa punain valoare conceptul si cromatica design-ului de eticheta.
Key visual-ul ambalajului Azuga Apa de Izvor se remarca printr-oputernica ancorare a brand-ului in ideea de natura "unspoiled",facand totodata un pas indraznet in directia schimbarii paradigmeivizuale in categoria de apa imbuteliata
Design-ul de logotip isi are radacina in simbolul cerbului cadovada vie a salbaticiei zonei montane in care este asezatalocalitatea Azuga. Pentru a conferi o personalitate contemporanabrand-ului Azuga Apa de Izvor, simbolul coarnelor de cerb a fostsimplificat pana la nivelul minim necesar recunoasterii acestuia.Bleumarine-ul a fost ales drept culoare de baza pentru logotip,pastrandu-se astfel in cromatica impusa in categoria de apa.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels