Brand Tailors a finalizat strategia de imagine a apei minerale Azuga
Agentia de publicitate Brand Tailors a finalizat strategia de imagine a brandului de ap minerala plata "Azuga Apa de Izvor", a anuntat compania.
Design-ul structural pentru Azuga Apa de Izvor, inspirat de unduirile apei de izvor provenite din adancurile pamantului, a fost dezvoltat astfel incat sa confere unicitate brand-ului si sa puna in valoare conceptul si cromatica design-ului de eticheta.
Key visual-ul ambalajului Azuga Apa de Izvor se remarca printr-o puternica ancorare a brand-ului in ideea de natura "unspoiled", facand totodata un pas indraznet in directia schimbarii paradigmei vizuale in categoria de apa imbuteliata
Design-ul de logotip isi are radacina in simbolul cerbului ca
dovada vie a salbaticiei zonei montane in care este asezata
localitatea Azuga. Pentru a conferi o personalitate contemporana
brand-ului Azuga Apa de Izvor, simbolul coarnelor de cerb a fost
simplificat pana la nivelul minim necesar recunoasterii acestuia.
Bleumarine-ul a fost ales drept culoare de baza pentru logotip,
pastrandu-se astfel in cromatica impusa in categoria de apa.