Brand Tailors a finalizat strategia de imagine a apei minerale Azuga

Ziarul Financiar 21.01.2010

Agentia de publicitate Brand Tailors a finalizat strategia de imagine a brandului de ap minerala plata "Azuga Apa de Izvor", a anuntat compania.

Design-ul structural pentru Azuga Apa de Izvor, inspirat de unduirile apei de izvor provenite din adancurile pamantului, a fost dezvoltat astfel incat sa confere unicitate brand-ului si sa puna in valoare conceptul si cromatica design-ului de eticheta.

Key visual-ul ambalajului Azuga Apa de Izvor se remarca printr-o puternica ancorare a brand-ului in ideea de natura "unspoiled", facand totodata un pas indraznet in directia schimbarii paradigmei vizuale in categoria de apa imbuteliata

Design-ul de logotip isi are radacina in simbolul cerbului ca dovada vie a salbaticiei zonei montane in care este asezata localitatea Azuga. Pentru a conferi o personalitate contemporana brand-ului Azuga Apa de Izvor, simbolul coarnelor de cerb a fost simplificat pana la nivelul minim necesar recunoasterii acestuia. Bleumarine-ul a fost ales drept culoare de baza pentru logotip, pastrandu-se astfel in cromatica impusa in categoria de apa.