ZF 24

Allianz-Tiriac Pensii Private: Brandul si forta de vanzare au fost atuurile noastre

03.02.2008, 18:41 27

"La inceputul campaniei de vanzare a pensiilor obligatorii, studiile pe care le-am facut ne-au aratat ca numele Allianz este foarte cunoscut la nivel national, asa ca am luat decizia sa nu facem mari cheltuieli cu marketingul si promovarea", a declarat pentru Ziarul Financiar Mioara Maruster.

Bugetul total de promovare al Allianz-Tiriac (AZT) Pensii Private a fost de circa patru milioane de euro, acesta fiind insa comun pentru campania pensiilor facultative (pilonul III), inceputa in primavara lui 2007 si pentru cea a pensiilor obligatorii (pilonul II), inceputa in toamna anului trecut. De altfel, pana si spoturile publicitare la pensiile obligatorii au venit in continuarea mesajului transmis de campania pensiilor facultative, unde anul trecut cele doua fonduri ale companiei au atras cei mai multi clienti.

Cum si-a atras Allianz-Tiriac Pensii Private clientii si ce planuri de viitor are, aflati in ZIARUL FINANCIAR de maine.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO