ZF 24

Agentia Initiative România lansează o strategie pentru investitiile de media. ”Lansarea noului framework strategic ne permite să construim campanii eficiente bazate pe date şi modele verificate prin care oferim clienţilor o creştere solidă în brand”

Agentia Initiative România lansează o strategie pentru...

Autor: Roxana Rosu

08.02.2024, 12:07 73

Initiative România, membră a uneia din cele mai mari reţele independente de media din lume, a lansat un nou framework strategic, care propune clientilor o viziune integrată de analiză, optimizare şi eficientizare a investiţiei de media pe întregul funnel de consumator.

Framework-ul a fost lansat în cadrul celei mai recente ediţii BOLD, eveniment care l-a avut ca invitat special pe Michael Campbell, Managing Partner, Performance Planning EMEA, IPG Mediabrands’ KINESSO & Initiative.

„Suntem într-o perioadă efervescentă în care ritmul inovaţiei tehnologice ne provoacă şi ne susţine să construim noi modele de succes pentru branduri. Decalajele strategice dintre regiuni sunt din ce în ce mai fluide, iar prezenţa mea la BOLD by Initiative este un semnal în plus despre potenţialul pozitiv al acestei pieţe. Lansarea noului framework strategic Initiative ne permite să construim campanii eficiente bazate pe date şi modele verificate prin care oferim clienţilor o creştere solidă în brand, reuşind în acelaşi timp să livrăm şi succesul comercial necesar pentru a alimenta bugetele media”, a declarat Michael Campbell.

Echipa locală de digital a Initiative România este formată din Cosmin Oţel, Head of Digital, Bogdan Slăvescu, Head of Performance şi Alex Marin, Digital Lead.

Într-un context economic în care presiunea pe rezultate rapide este din ce în ce mai mare şi investiţiile în marketingul digital cresc, brandurile trebuie să aplice principii de eficientizare şi analiză a datelor în fiecare etapă a interacţiunii cu consumatorul, alocând în acelaşi timp resursele necesare creşterii solide pe termen lung.

Cu această ocazie, Michael Campbell a trecut în revistă cele mai importante schimbări care vor apărea pe piată în perioada următoare, de la impacul Inteligenţei Artificiale în marketingul digital, consumul fragmentat de media şi impactul său în toate deciziile brandurilor până la folosirea volumelor mari de date pentru creşterea eficienţei comunicării.

Initiative este una din cele mai mari reţele independente de media din lume, asigurând servicii specializate de planificare şi cumpărare de media, de strategie, consultanţă de media şi new media.

Initiative este membră a Interpublic Group of Companies şi este afiliată reţelei internaţionale Initiative Worldwide. În România, Initiative face parte din Lowe Group, care include şi agenţiile MullenLowe (agenţie integrată de marketing şi comunicare), Golin (relaţii publice), Medic One (comunicare în domeniul medical) şi Path (unit-ul din Lowe Group specializat în analiza şi interpretarea datelor).

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO