ZF 24

Adevarul: Scumpirile au taiat reclamele la iaurt

17.06.2008, 09:26 15

Marcile de iaurturi Danone au inceput sa resimta campaniile de publicitate ale concurentei, noteaza Adevarul. Producatorii de iaurturi isi concentreaza comunicarea numai pe tv.

Pana acum trei ani, piata iaurturilor era foarte linistita in ceea ce priveste promovarea marcilor. Danone, unul dintre cei mai mari producatori de iaurturi din lume, isi desfasura fara tulburare campaniile de comunicare pentru marcile sale din Romania.

Incet-incet, dezvoltarea producatorilor locali precum Albalact si intrarea in forta a companiilor multinationale Friesland Foods (Olanda) si TRD Tnuva (Israel) au condus la cresterea competitiei pe acest segment de publicitate.

In primele cinci luni ale acestui an, volumul brut de publicitate consumat de marcile de iaurt pe tv si presa s-a ridicat la 38,52 milioane de euro (calculat pe tarifele lista). (Pe radio nu s-a difuzat niciun clip.) Volumul este cu 3% mai mare decat in aceeasi perioada a anului trecut. Detalii pe www.adevarul.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO