Adevarul: Scumpirile au taiat reclamele la iaurt

Ziarul Financiar 17.06.2008
Marcile de iaurturi Danone au inceput sa resimta campaniile de publicitate ale concurentei, noteaza Adevarul. Producatorii de iaurturi isi concentreaza comunicarea numai pe tv.

Pana acum trei ani, piata iaurturilor era foarte linistita in ceea ce priveste promovarea marcilor. Danone, unul dintre cei mai mari producatori de iaurturi din lume, isi desfasura fara tulburare campaniile de comunicare pentru marcile sale din Romania.

Incet-incet, dezvoltarea producatorilor locali precum Albalact si intrarea in forta a companiilor multinationale Friesland Foods (Olanda) si TRD Tnuva (Israel) au condus la cresterea competitiei pe acest segment de publicitate.

In primele cinci luni ale acestui an, volumul brut de publicitate consumat de marcile de iaurt pe tv si presa s-a ridicat la 38,52 milioane de euro (calculat pe tarifele lista). (Pe radio nu s-a difuzat niciun clip.) Volumul este cu 3% mai mare decat in aceeasi perioada a anului trecut. Detalii pe www.adevarul.ro.