Proprietăţi

Culmea circulaţiei: faci şosea, faci trotuare, dar nu şi podul care să „sară” calea ferată

Culmea circulaţiei: faci şosea, faci trotuare, dar nu şi podul care să „sară” calea ferată
31.01.2011, 10:05 60

Pentru terminarea unui proiect de 5,6 milioane de euro PrimăriaCapitalei s-a împotmolit în construcţia a 500 de metri de stradă -porţiune care cuprinde şi podul. Lucrările au fost programate săînceapă în 2006 şi să fie finalizate în 2007. În realitate, acesteaau început în 2007 şi au fost abandonate un an mai târziu, scrieGândul.

Proiectul străpungerii Doamna Ghica-Chişinău începe din capătulstrăzii Doamna Ghica, continuă pe terenul viran de pe malul laculuiColentina şi traversează calea ferată pe un pod până în spatelepieţei Delfinului din cartierul Pantelimon. Noua arteră esteprevăzută cu câte două benzi pe fiecare sens şi are o lungime dedoi kilometri. Pasajul suprateran va traversa calea ferată în zonaBaicului şi va avea o lungime de 85,8 metri. Din spatele pieţeiDelfinului viitoarea arteră de circulaţie ar fi trebuit să facălegătura cu Şoseaua Pantelimon, dar şi cu Bulevardul Chişinău,continuat cu Nicolae Grigorescu. Citiţi mai mult despre cum faci şosea, faci trotuare, dar nu şipodul care să "sară" calea ferată pewww.gandul.info

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO