Profesii

ZF LIVE. Elena Călin, Up! Your Service România: Oamenii din companii nu îşi asumă greşelile, iar departamentele se învinovăţesc între ele

Elena Călin, CEO al Up! Your Service România

Elena Călin, CEO al Up! Your Service România

Incapacitatea angajaţilor din companiile de servicii de a-şi recunoaşte şi asuma greşelile naşte tensiuni în orga­ni­­zaţii, în condiţiile în care responsabilitatea pentru anu­mite probleme este pasată de la angajat la manager şi invers şi apoi „războiul” se mută de la un departament la altul.

„Dacă întrebi un angajat care lucrează în departamentul de relaţii cu clienţii cine este de vină pentru o greşeală, acesta va da vina pe managementul companiei, iar dacă te duci la departamentul de management cu aceeaşi întrebare, cei de acolo vor da vina pe următorul departament”, a spus Elena Călin, CEO al Up! Your Service România.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

Citește continuarea pe
zfcorporate.ro
AFACERI DE LA ZERO