Pentru ca echipa de leadership dintr-o companie să se potrivească cu strategia de îmbunătăţire a serviciilor oferite, companiile trebuie să aibă în vedere mai mulţi factori, printre care se află şi interacţiunea liderilor cu angajaţii din zona de customer service, precum şi cu clienţii acestora.
„Ca să ţii liderii aliniaţi cu strategia de îmbunătăţire a serviciilor, aceştia trebuie scoşi din birouri şi încurajaţi să cunoască oamenii de pe teren, care interacţionează cu clienţii. Este important să cunoască angajaţii, să experimenteze alături de ei interacţiunea cu clienţii şi să le arate că munca lor contează”, a spus Jeff Eilertsen, VP client success & global service education în cadrul UP! Your Service, o companie de consultanţă care oferă servicii de instruire a angajaţilor din companiile mari şi foarte mari pentru a-şi construi o cultură organizaţională astfel încât să presteze servicii mai bune clienţilor lor. El a fost unul dintre speakerii evenimentului Executive Conversations, organizat ieri la Bucureşti de compania UP! Your Service şi Ziarul Financiar.