Angajatorii vor continua să investească şi anul acesta cea mai mare parte a bugetelor de training pentru consolidarea sau „retuşarea“ abilităţilor deja existente în rândul salariaţilor. Totuşi, în 2015 companiile sunt dispuse să pună bani deoparte şi pentru cursuri de artă, de teatru sau de parenting (de creştere a copilului) pentru a-şi menţine angajaţii motivaţi, susţine Adriana Boşcănici, cea care a înfiinţat firma de training Trainart în 2006.
„Piaţa de training va fi, ca până acum, eterogenă. Cu toate acestea, eu o văd ca pe o piramidă. La bază se vor cere traininguri de consolidare sau de retuşare a abilităţilor deja existente şi apoi urmează programele de time management. Următoarea treaptă va fi ocupată de o abordare integrată prin training-coaching - dezvoltare personală. Iar în final, pe treapta de sus, sunt trainingurile care menţin angajaţii fericiţi, cum ar fi cursurile de pictură, de dans sau de meditaţie“, explică Adriana Boşcănici.