Profesii

Corporate Dynamics International a lansat Momentum Radar

22.09.2003, 00:00 15



Compania de training si consultanta profesionala Corporate Dynamics International a lansat recent pe piata romaneasca un nou instrument de diagnosticare organizationala - Momentum Radar.



Produsul, folosit in prezent in lume cu aplicatii in definirea si masurarea comportamentului si eficientei organizationale, a fost creat de Stuart-Kotze, cercetator in domeniul psihologiei organizationale, presedintele companiei engleze Behavior Science System, cu sediul in Oxford.



In acest moment, compania Corporate Dynamics International este reprezentantul exclusiv al produsului in Romania, Ungaria, Bulgaria si Republica Moldova.



"Aceste produs este o premiera pe piata romaneasca si nu se poate compara cu nici un alt sistem de diagnosticare existent, cum ar fi Thomas-ul de exemplu", a spus Andrei Popa, project leader Corporate Dynamics International.



El a adaugat ca Momentum Radar( ofera o perspectiva amanuntita asupra comportamentului managerilor masurand trei seturi cheie de comportamente care influenteaza performanta profesionala: comportamentele de sustinere a performantei, de accelerare a acesteia, precum si cele care blocheaza performanta.



Instrumentul se adreseaza si personalului non-managerial, oferind un diagnostic asupra modului in care sunt tratate atributiile specifice postului, precum si solutiile titularului de post pentru cresterea eficientei.



"Momentum Radar( este unic si prin posibilitatea de a compara ceea ce oamenii fac cu ceea ce ei cred ca ar trebui facut, identificand si masurand cu precizie inclusiv comportamentele care impiedica atingerea scopurilor organizatiei. In final, ofera o harta a ceea ce ce intampla in roganizatie si ce ar trebui sa faca angajatii unei companii pentru a fi eficienti", a mai spus reprezentantul Corporate Dynamics International.



Diagnosticarea se face pe baza unor chestionare de evaluare pe baza carora se intocmeste un raport. "Noi colectam datele, dar le trimitem pentru interpretare si pentru intocmirea rapoartelor in Marea Britanie, la compania Behavior Science System", a mai spus Popa.



Printre clientii care au beneficiat de acest instrument de diagnosticare se numara companii precum General Motors, BBC, Xerox, Exxon, Johnson&Johnson, Rothmans etc. miruna.lebedencu@zf.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO