Profesii

Business Magazin. Cum a ajuns Cristian Chiţu, după 17 ani de multinaţionale, să-şi facă propria afacere, o salină artificială

Autor: Alexandra Cepăreanu

31.07.2022, 19:30 2661

A terminat Facultatea de Cibernetică, Statistică şi Informatică Economică în cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti (ASE), iar după aproximativ 17 ani în care a lucrat în diverse multinaţionale, Cristian Chiţu a ales să îşi „condimenteze” cariera şi cu o experienţă antreprenorială: o salină artificială deschisă în Bucureşti. Ce l-a împins în lumea afacerilor?

Înainte de a înfiinţa SalRegia am lucrat în domeniul IT, electronice şi, ulterior, timp de câţiva ani m-am ocupat de o reţea naţională de instalări de aer condiţionat la o mare corporaţie românească. Ideea de a dezvolta salina SalRegia din Bucureşti a venit în urma unei experienţe personale pe care am avut-o la salina Praid”, a povestit într-un interviu pentru Business Magazin Cristian Chiţu, brand manager şi fondatorul SalRegia din Bucureşti.

Presiunea şi a stresul de la muncă, care i-au slăbit sistemul imunitar, l-au determinat într-un final să lase jobul sigur din multinaţională pentru a deveni antreprenor. De altfel, aşa a şi ajuns să viziteze salina Praid, unde a descoperit beneficiile aduse de salinoterapie şi de unde a plecat cu ideea de a avea propria salină, mai aproape de casă. Astfel, în 2018 Cristian Chiţu, care recunoaşte că a fost nevoie de mult curaj să pornească acest proiect, „şi-a luat inima-n dinţi”, a renunţat la programul fix din corporaţie şi a început să îşi pună în practică ideea de business. Antreprenorul român a investit timp, idei şi aproximativ 60.000 de euro pentru a pune pe picioare SalRegia, activă pe piaţă începând cu 1 martie 2019. „Prin SalRegia am posibilitatea de a ajuta persoanele afectate de numeroasele probleme respiratorii să treacă mai uşor peste situaţiile dificile. Am gândit şi realizat un concept de business în care oferim sănătate, relaxare şi un loc de joacă pentru copii în acelaşi loc. Acesta a fost visul salinei SalRegia, un start către independenţă şi antreprenoriat, combinat cu satisfacţie şi plăcere.” Salina are o suprafaţă totală de 120 de metri pătraţi şi în interior au fost amenajate două camere distincte, o sală mare cu loc de joacă pentru copii care are o suprafaţă de 50 de metri pătraţi, un salon VIP care se întinde pe o suprafaţă de 20 de metri pătraţi, o zonă de recepţie şi dependinţele.În cadrul afacerii lucrează în prezent o echipă de până la zece persoane, iar anul acesta antreprenorul român caută să mai recruteze încă o persoană, care să ocupe scaunul de la recepţie.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO