Profesii

Business Magazin. Care sunt aşteptările angajaţilor şi de ce îşi schimbă atât de des locul de muncă? Ce spun cei care lucrează în HR

Autor: Ramona Cornea

21.04.2024, 18:20 1299

„Din ultimii ani am învăţat că trei plus trei fac şase, dar şi patru plus doi tot şase fac”, spune Gyöngyi Hunyadi, human resources manager al VCST Automotive Production, într-o discuţie despre cum ajungem la un echilibru între ce vor angajaţii şi ce vor angajatorii. Cu alte cuvinte, soluţii sunt, dacă eşti deschis la minte, flexibil, vorbeşti cu oamenii din firma ta şi cauţi moduri în care să ajungi la rezultatele de business propuse, dar prin care să ţii şi oamenii aproape. 

Într-o lume a muncii în care angajatorii caută fel şi fel de strategii de retenţie bazate pe beneficii materiale, s-ar putea ca răspunsul la întrebarea arzătoare a ultimilor ani să fie mult mai simplă decât ne aşteptam: tratează oamenii cu respect, coboară din birou, vorbeşte cu ei şi ţine-te de cuvânt când faci promisiuni.

„Cursurile de change management pe care le-am învăţat înainte au fost egale cu zero pentru că, până la urmă, lecţiile deprinse din tot acest proces şi din ultimii trei ani a fost că trei plus trei egal cu şase, dar şi patru plus doi este egal tot cu şase. Aşa că hai să ne concentrăm pe rezultat, să fim destul de creativi ca să găsim soluţii împreună, managerii, liderii de business să fie deschişi pentru alte soluţii”, a declarat Gyöngyi Hunyadi în cadrul unui eveniment organizat de OLX Locuri de muncă.

Astfel, el subliniază că liderii trebuie să fie flexibili, să caute soluţii bune atât pentru business, cât şi pentru angajaţi şi, mai mult decât orice, să meargă printre ei, să comunice, să-i cunoască. „De asemenea, candidaţii sunt acolo, tu doar trebuie să mergi să-i cauţi, nu să stai în birou şi să apeşi pe ceva să găseşti, trebuie să te duci să îi găseşti. Adică nu-ţi cade steluţa de pe umăr dacă te ridici şi te duci. Te duci, stai de vorbă cu oamenii ăia, chiar dacă unii chiar au patru clase, te duci la ei, îi iei la tine şi ei înveţi. Important este să stai de vorbă cu oamenii şi să te cobori sau să te ridici la nivelul lor”, a mai punctat ea.

Citiţi continuarea pe www.businessmagazin.ro

 

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO