Prima pagina

UPC a pierdut 3% din baza de clienti pe cablu TV in T2

06.08.2008, 13:03 23

UPC Romania, unul din cei mai mari jucatori de pe piata locala de cablu TV, a continuat sa piarda clienti pe serviciile de televiziune prin infrastructura fixa in al doilea trimestru al acestui an, inregistrand in schimb cresteri pe toate celelalte segmente de business.

Astfel, UPC a incheiat T2 cu 1,131 milioane clienti pe cablu TV analogic, in scadere cu 3,11% fata de primul trimestru. Numarul de clienti pe cablul digital a crescut in schimb cu 8%, la 52.800 clienti. Per total, in T2 numarul de clienti pe cablu (analogic si digital) a fost de 1,184 milioane, in scadere cu 2,65% fata de trimestrul precedent.

Pe segmentul de televiziune prin satelit, UPC a raportat o crestere de 4,25% a bazei de clienti, la 130.000 de utilizatori.

Compania a inregistrat o crestere de peste 5% a bazei de clienti si pe telefonie fixa si internet.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO