UPC Romania, unul din cei mai mari jucatori de pe piata locala de cablu TV, a continuat sa piarda clienti pe serviciile de televiziune prin infrastructura fixa in al doilea trimestru al acestui an, inregistrand in schimb cresteri pe toate celelalte segmente de business.
Astfel, UPC a incheiat T2 cu 1,131 milioane clienti pe cablu TV analogic, in scadere cu 3,11% fata de primul trimestru. Numarul de clienti pe cablul digital a crescut in schimb cu 8%, la 52.800 clienti. Per total, in T2 numarul de clienti pe cablu (analogic si digital) a fost de 1,184 milioane, in scadere cu 2,65% fata de trimestrul precedent.
Pe segmentul de televiziune prin satelit, UPC a raportat o crestere de 4,25% a bazei de clienti, la 130.000 de utilizatori.
Compania a inregistrat o crestere de peste 5% a bazei de clienti si pe telefonie fixa si internet.
Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels