Prima pagina

Hainele si electrocasnicele, vedetele cumparaturilor anul trecut

23.01.2008, 21:03 17

Cele mai frecvente categorii de produse achizitionate pe parcursul anului trecut de romani au fost obiectele de imbracaminte -incaltaminte, aparatura electrocasnica si cea audio-video potrivit unui studiu realizat online de Trafic.ro, serviciul de monitorizare al traficului si audientei pe internet detinut de NetBridge Development.
Astfel, 87,5% din romani si-au luat haine si incaltaminte, 75% - aparatura electrocasnica si 75% - aparatura audio - video.

Studiul a relevat ca peste jumatate din respondenti au cumparat anul trecut un calculator (62,5%), un telefon mobil (50%), aparatura foto-video (50%), obiecte de marochinarie (50%) sau articole menaj (50%).

Domeniul imobiliar a ramas un interes major pentru romani, 37,5% dintre respondenti investind in amenajari interioare, in comparatie cu doar 25% dintre acestia care au achizitionat un autoturism. In 2007, romanii au cheluit cel mai putin pe articolele destinate timpului liber, doar 25% dintre cei chestionati raspunzand afirmativ.

Datele ultimului studiu publicat de Trafic.ro au fost colectate in perioada noiembrie - decembrie 2007 din peste 16.800 de chestionare completate de catre vizitatorii celor 369 de site-uri inscrise in studiu. Site-urile participante fac parte din toate categoriile prezente in Trafic.ro.

Pentru alte știri, analize, articole și informații din business în timp real urmărește Ziarul Financiar pe WhatsApp Channels

AFACERI DE LA ZERO